Tuesday, May 27, 2008

Aku jawap


7 sebab kenapa korang taknak aku jadi Kekasih korang...


hahahahaha... kelakarkan??

untuk kali ke-2 aku kene jawap TAG Versi Jiwang!

Amaran untuk korang, jangan baca entri ini kalau korang taknak jawap, kalau tak, secara autonya anda kena menjawapnya juga....


takpe, aku jawap......


1. tak hensem

merujuk kepada pekara di atas aku mengaku yang aku ni tak hensem, huduh, kulit hitm, dan semua yang huduh lagi la.. tapi aku bahagia...

2. panas baran

pekara diatas juga memainkan peranan dalam menjawap soalan di atas,aku antara manusia yang panas baran dan cepat melenting. Tapi takda la sampai angkat tangan.

3. pelupa

pekara diatas sememangnya sering mengecilkan hati para wanita. aku sememanganya mudah lupa, terutamanya pekara-pekara yang berkaitan dengan nombor. sebagai contoh, Tarikh hari jadi, no.tel, tarikh first time coupel, dan yang sewaktu dengannya.

4. pendiam @ pemalu

pekara di atas tidak dapat dipastikan kepastiannya. tertapi, apa yang aku rasa aku memang yang pendiam @ Pemalu. Ini akan membuatkan perempuan-perempuan bosan dengan aku. takpe, asal aku bahagia.

5. cerewet

terlalu cerewet terutamanya soal masakan dan makanan. aku cuma makan makanan yang aku rasa sedap saja. prinsip aku, "biar lapar, janji puas hati". sebab 2 aku suka masak sendiri.

6. Ego

aku memang seorang yang ego. susah nak mengaku salah. bagi aku aku seorang yang selalu betul.

7. tak cukup tinggi.

pekara di atas pekara yang paling aku benci sekali nak tulis. ketinggian aku tak setaraf lelaki seumur dengan ku.






"puas hati cik kiah oi!!"






9 comments:

Anonymous said...

seram juge ye tag2 ni...

tu je ke??
klau fikir2 kan, mmg x de sape yg nk awk jd kkasih diorg...

tp...awk tahu ye kenape??
jd...x mstahil awk blh ubah..(kecuali 1&7-tp anugerah tuhan semua nya indah dn cantik_remember that!)
dn...slalunya org yg tahu kelemahan diri, x slalu nya ulang balik kelemahan sprti mane yg ade dlm dirinya...
mgkin la kot pernah, sekali-sekala...
tp akn ade 'insan yg paham'...

p/s

"7 sebab kenapa korang taknak aku jadi Kekasih korang..."
mmg la...
'korang'...
sorang je..
hehehe...
:-)
nk byk2 pulak!

nicegirlz

Nurul Mardhiah said...
This comment has been removed by the author.
waniz... said...

hurmm yeker awk ni pemalu..cm x cye jerk..hehehe..

Miss LaraLady said...

Hahahaha"
Okay la tuh... (Buat dengan cara Saida AF5)

Saya muhammad iqbal said...

wakkaka..
ak simpati ngan sbb ke 7 tu..

AzizulHafiz said...

nicegirlz.. ;)

-ape kate awk pulak yang jawap TAG ni!!-

nurul mardhiah.. hahahaha... nasib baik.. ;)


waniz.. hehehe.. awk pun kene jawap jugak tag ni... hehehe..


Miss LaraLady... x da ok2... jawap tag ni...


iqbal... ko pun same.. jawap tag ni jugak!!



hahahahahahhahaha... semua org kene jawap!!! sape suruh korang baca.. hahahahaha..

~farah said...

manusia xsempurna!

cik anis chan said...

hye.
remember..nobody's perfect.
okies?
;)

Hatta dan Udang-udang. said...

aku masih menati sebuah jawapan..